Wednesday, January 27, 2016

Refleks Otot Lutut

Tarikh: 15hb Jan, 2016
Kelas: Manggis
Guru: Cikgu Kok
Topik: Diri Saya
Masa: 3pm - 4pm

  • Ulangkaji semua perkataan badan saya.
  • Sebelum sambung buku kecil, saya sambung balik buku besar ke muka surat baru yang mengenai "Badan Saya"
  • Perkataan baru termasuk
    • tangan
    • kaki
    • lutut
    • leher
    • siku
    • jari
  • Saya bagi mereka merasakan refleks otot lutut hari ini. Saya tunjukkan mereka dengan mengetuk lutut saya sendiri. Tetapi rasanya budak-budak ingat saya sendiri yang gerakkan kaki. Selepas itu, ada beberapa budak-budak yang ingin rasa, saya cuba mengetuk lutut mereka. Walaubagaimanapun, hanya seorang dua sahaja yang saya dapat cari tempat yang betul. Yang lain tidak berjaya, jadi mereka pun tidak dapat rasa refleks otot.

No comments:

Post a Comment